Rugby Fit, episodul 12

Rugby Fit.
Rugby Fit.

Florin Tasca, preparatorul fizic al FRR si Madalin Lemnaru, jucator atat al campioanei RCM Timisoara, cat si al echipei nationale, ne vor prezenta integrarea antrenamentului de box in antrenamentul de forta sau in antrenamentul de recuperare dupa accidentare.

Madalin se afla momentan in perioada de recuperare, dupa o accidentare la tendonul lui Ahile, suferita in luna ianuarie, intr-o etapa de AMLIN Challenge Cup ce s-a desfasurat la Bath, in Anglia.

1. combinatii la sac 30″ + impins pentru umeri cu gantere, 8-10 repetari x 5 serii
2. combinatii la sac 30″ + fluturari laterale pentru umeri cu gantere, 8-10 repetari x 5 serii
3. combinatii la sac 30″ + fluturari frontale pentru umeri cu gantere, 8-10 repetari x 5 serii
4. combinatii lovituri pentru abdomen 10 repetari pe brat/ 10 repetari in combinatii x 4 serii
5. combinatii lovituri abdomen-izometric, 10 repetari x 4 serii

Pauza: 2′ intre serii

Se poate utiliza antrenamentul de box si in combinatii cu alte grupe musculare (spate, piept).

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l către prietenii tăi:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole similare:

Link-uri utile