Astăzi, 3 februarie, Federația Română de Rugby a anunțat în premieră parteneriatul cu producătorul italian de echipament sportiv Macron, sponsor tehnic și pentru naționalele de rugby ale Italiei, Tării Galilor și Scoției. De asemenea, a fost prezentat și noul echipament cu care Stejarii vor evolua în acest sezon competițional.
Parteneriatul tehnic încheiat cu Macron este valabil pentru următoatele trei sezoane, incluzând și Cupa Mondială din Franța 2023.
„Ne bucurăm să anunțăm acest parteneriat tehnic cu firma Macron, care ne va fi alături până în 2023. Vreau să le mulțumesc celor de la Macron pentru încrederea pe care ne-au acordat-o, echipe puternice din Europa, ca Țara Galilor, Scoția, Italia sunt sponsorizate de ei și este o mândrie pentru noi ca un brand ca acesta, de un asemenea nivel, să vină lângă rugbyul românesc. Doresc, de asemenea, să aduc mulțumiri celor de la Next Advertising, partenerii noştri care ne-au scris niste poveşti de suflet pentru tricourile de joc de fiecare data. Anul acesta avem un tricou de joc alb, simplu, care ne duce cu gândul la tricourile clasice de rugby, cu care se juca la începuturile acestui sport si un model realizat pe baza conceptului de SuperEroi, colorat, care să îi inspire pe Stejari și să le dea putere. Sper ca acest parteneriat, aceste tricouri și echipamentul în general să fie un imbold pentru jucători, să obținem calificarea la Cupa Mondială, al cărei proces începe în acest an”, a declarat Alin Petrache, presedintele FRR.
„Ne bucurăm să fim partenerul tehnic al Federației Române de rugby, al echipei naționale, pentru că este una dintre echipele cu tradiție din rugbyul european și este un pas important pentru noi să continuăm această colaborare pe partea de rugby cu națiunile europene. Avem colaborări cu trei dintre națiunile ce evoluează în Turneul celor 6, iar acest parteneriat cu România va crea oportunități pentru ambele părți. Am lucrat împreună cu federația pentru acest prim rând de echipamente, de tricouri de joc, încercăm să ne pliem cât mai mult pe dorințele și cerințele partenerilor noștri. Le dorim mult succes Stejarilor în meciurile pe care le vor avea și sperăm să ajungem împreună la Cupa Mondială din Franța.”, a declarat Tigran Avetisyan, reprezentantul Macron.
„Noi deja am îmbrăcat noul echipament Macron, de antrenament și de prezentare, pentru că în ultimele două săptămâni am pregătit meciul cu Belgia din ediția 2020 a Rugby Europe Championship. Putem spune ca materiale sunt bune, de calitate, ne simțim bine în tot ceea ce îmbrăcăm. Însă ceea ce ne dorim este să și jucăm, să purtăm tricoul de joc, să avem meciuri. Ne place conceptul tricoului de joc, rămâne doar să avem ocazia să îl purtăm în teren. După cum știți, meciul cu Belgia s-a amânat, sperăm să putem juca măcar în luna martie. Sperăm să ne poarte noroc și să câștigăm meciurile care ne vor duce la Cupa Mondială”, a declarat Florin Vlaicu, cel mai selecționat Stejar din rugbyul românesc.
De asemenea, a fost prezentat și tricoul de joc în care vor evolua Stejarii în acest sezon competițional, concepte gândite împreună cu agenția de publicitate Next Advertising.
Modelul alb, clasic, cu guler tricolor a fost proiectat ca o întoarcere la origini, la strămoși, cât mai aproapre vizual de acele tricouri purtate la începutul rugbylui. S-a ales albul, folosit în general în portul popular românesc, la care s-au adăugat accentele tricolore, pentru a oferi celui care poartă tricoul o legatură directă cu țara pe care o reprezintă cu mândrie.
Modelul colorat, care va fi folosit de Stejari în meciurile de pe teren propriu, a pornit de la caracteristicile pe care jucătorii echipei naționale le au – forță, curaj, determinare, ambiţia de a lupta până la capăt, viteză în luarea decizilor care trebuie aplicate pe teren, ceea ce îi apropie foarte mult de supereroii din filme. De aici a pornit conceptul vizual pentru noile echipamente ale Stejarilor: echipamente pentru supereroi, costume cu proprietăți extraordinare. Au fost alese culori cu semnificatie pentru români, care au fost transformate într-un scut viu de energie, o armură invincibilă care pare mereu în mișcare. “ADN-ul vizual al noilor echipamente sunt culorile ce se regăsesc în drapelul național, reinterpretate ca și cum ar fi parte dintr-un costum de supererou. Albastru, galben, roșu, 3 elemente care oferă puteri supranaturale celor ce le poartă. Speram ca noile echipamente să-i facă și mai puternici pe Stejari!” a declarat Cezar Panait, Group Creative Director Next Advertising
La designul echipamentului au contribuit: Paramon Ditu Art Director, Andrei Tripsa Creative Director, Cezar Panait Group Creative Director si Ioana Cabuz – Client Service Director Next Advertising.