Rugby Fit – Episodul 20

Rugby Fit – Episodul 20

1) Naveta flotari + indreptari minge cu apa

– Distanta totala este de 10 m;

– Se pleaca dintr-un capat cu 1 flotare, la jumatatea distantei se pune o minge cu apa (haltera, disc sau orice alta greutate disponibila de minim 20 kg), se face o indreptare si se ajunge in celalalt capat si se fac 2 flotari;

– Exercitiu se repeta adaugand cate o flotare la fiecare capat pana se ajunge la un numar de 6 flotari (pentru inceput);

– Ca si progresie a exercitiului, numarul de indreptari se poate mari la fiecare alergare, ca si numarul de flotari;

– Se pot face 4 serii cu pauza de 45 de secunde – 1 minut maxim.

2) Flotari + Tractiuni
– Se pleaca din pozitie de flotare, dupa care repede trecem in pozitie de tractiune si ne ridicam in brate, apoi revenim iar in pozitie de flotare si continuam exercitiul pana facem 6 repetari;

– 1 repetare = 1 flotare + 1 tractiune;

– Ca si progresie, exercitiul se poate face pe timp 30 secunde, urmarind cursivitatea exercitiilor si rezistenta jucatorului;

– Se pot face 4 serii cu pauza de 45 de secunde.

3) Circuit rezistenta

– 10 secunde flotari – 5 secunde pauza;

– 10 secunde ridicari disc sold drept – umar stang – 5 secunde pauza (accentul se pune pe ridicarea discului spre umar);

– 10 secunde ridicari disc sold stang – umar drept – 5 secunde pauza (accentul se pune pe ridicarea discului spre umar);

– 10 secunde ridicari disc bazin – deasupra capului – 5 secunde pauza (accentul se pune pe ridicarea discului spre umar);

– 10 secunde tras in brate TRX – 5 secunde pauza;

– 10 secunde coborari disc umar stang – sold drept – 5 secunde pauza (accentul se pune pe coborarea discului);

– 10 secunde coborari disc umar drept – sold stang – 5 secunde pauza (accentul se pune pe coborarea discului);

– 10 secunde coborari disc deasupra capului – bazin – 5 secunde pauza (accentul se pune pe coborarea discului);

– Ca si progresie, exercitiul se poate face fara pauza, trecand de la un exercitiu la altul si se poate mari si greutatea discului;

– Se pot face 4 serii cu pauza de 1:30.

 

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l către prietenii tăi:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole similare:

Link-uri utile