Forul european are incepand de astazi o noua identitate vizuala.
Va prezentam comunicatul de presa al FIRA-AER legat de acest eveniment:
Odata cu dezvoltarea FIRA-AER, o evolutie a identitatii vizuale era necesara. Privit ca un mijloc de comunicare, logo-ul trebuia sa fie clar si neaglomerat.
Forma ovala indragita de lumea rugby-ului a fost pastrata, iar pozitia oblica doreste sa inspire dinamism. Culorile traditionale ale FIRA-AER, albastru roial si azur, au fost asociate cu nuanta otelului, reprezentativa pentru sobrietate si stil.
Marimea si asocierea acronimelor reflecta evolutia FIRA-AER, ale carei activitati au fost extinse in intreaga Europa.
Silueta aminteste ca sportul exista doar datorita jucatorilor si fanilor. Aceasta pictograma va fi folosita in diferite mijloace de comunicare ale FIRA-AER si este intentionata sa ofere o imagine dinamica a competitiilor, de la U17 la Seniori si Rugby 7.
Noul logo-ul a fost creat de Atout Events Communication si vine insotit de un manual de branding grafic.