Rugby Fit, episodul 13

Rugby Fit.
Rugby Fit.

Florin Tasca si Ciprian Caplescu, jucatorul echipei CS Dinamo si mijlocasul la gramada al echipei nationale, va prezinta o serie de exercitii de agilitate la sol.

1. Ridicari cu discul de la sol. Se poate lucra atat in timp, intre 15-20 secunde, cat si in numar de repetari, in functie de tema antrenamentului. De asemenea, se poate combina si cu exercitii de forta sau specific rugby.
2. Ridicare de la sol cu smulgere de balon. Se poate lucra intre 15-20 secunde sau un numar de repetari, in functie de tema antrenamentului. Se poate urmari in executie in functie de postul jucatorului, elemente specific acestuia (pozitie joasa, smulegre balon rapida, impingere-smulgere balon)
3. Lupta pentru balon din genunchi. Se lucreaza 15-20 secunde sau un numar de repetari. Numarul de serii ramane la aprecierea preparatorului sau antrenorului.
4. Este o progresie a celor trei exercitii lucrate mai sus. Timpul sau numarul de repetari raman la aprecierea preparatorului sau antrenorului.

Pentru executarea acestui gen de antrenament aveti nevoie de o buna incalzire a articulatiilor.

Ți-a plăcut articolul? Distribuie-l către prietenii tăi:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole similare:

Link-uri utile